luni, 5 august 2013

Despre auditul SEO care nu e audit SEO, sau cum sa spui totul fara sa spui nimic


          Am avut ocazia recent sa citesc un Audit SEO semnat de un nume cunoscut in domeniu si simt ca nu mai pot sa tac. Nu este pentru prima data cand observ ca firmele mari au obiceiul sa foloseasca sabloane de audit, presarate pe ici-colo cu cateva cifre (reale, de altfel), facand astfel SEO pe banda rulanta.
Cum poti sa faci un audit daca nu studiezi site-ul si nu-i intelegi specificul? Cum poti trage niste concluzii pertinente? Cum poti sa dai sfaturi? In fapt, auditul respectiv chiar nu da nici un sfat.

          Mai grav decat atat, sub numele de audit SEO se ascunde de fapt un audit de site, care trece razant pe langa SEO si se apleaca mai mult asupra unor detalii de functionare, care au prea putina legatura cu SEO. Niste informatii pe care le poate citi oricine in contul Google Webmaster Tool al site-ului propriu , si pe deasupra, informatii oferite gratuit de google.
Credeti ca merita platit un astfel de raport?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu